Неділя, 18.04.2021, 06:12
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «БОГДАНІВСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ’ЄДНАННЯ»  ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


Форма входу
Меню сайту
Наша адреса
1
Київська область
Броварський район
с. Богданівка   
07433
вул. Богдана Хмельницького 148
тел.  (45)-94-33-2-41
b.school@ukr.net

Сайти
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Зарубіжна література

 

5 клас

1) Біографія Марка Твена, ст.156-161

2) Письмово пояснити значення термінів: оповідання, казка, повість, вміти відрізняти ці поняття, ст.161-167

1) Порівняти світ дорослих і дітей в повісті «Пригоди Тома Сойєра», виконати завдання до розділу в робочому зошиті, робота з текстом ст.167-173.

2) Скласти порівняльну характеристуку образів Тома та Гека Фінна. Не забути про відповідні нотатки в читацькому щоденнику.

 

6-А, 6-Б класи

1) Біографія Антона Чехова, оповідання «Хамелеон», дати відповіді на питання після тексту.

2) Письмово пояснити значення термінів: гумор, іронія, художня деталь, підтекст, притча.

1) Прочитати оповідання «Товстий і тонкий». Визначити основну форму розкриття сюжету.

2) Виконати завдання до оповідань «Хамелеон», «Товстий і тонкий» на відповідних сторінках в робочому зошиті. Не забути про відповідні нотатки в читацькому щоденнику.

 

 

7 клас

1) Біографія Олександра Пушкіна та його вірш «19 жовтня 1825 року», згадати поняття вірш, тема, ідея.

2) Знайти у вірші авторські спогади і роздуми, розкрити образ автора, підготуватись до виразного читання вголос.

1) Біографія Олександра Гріна. «Пурпурові вітрила», творчий задум, історія створення.

2) Працювати з текстом, робити нотатки в читацькому щоденнику. Визначити основний конфлікт твору.

 

8 клас

1.Ознайомитися й опрацювати життєвий і творчий шлях Данте Аліг’єрі

(1265 — 1321).

2.Читати Данте Аліг’єрі «Божественна комедія»

 

9 клас

1. Ознайомитися й опрацювати життєвий і творчий шлях Ернста Теодора Амадея Гофмана (1776 — 1822)

2.Читати Ернст Теодор Амадей Гофман “Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер ”

 

10 клас

1) Біографія Льва Толстого, його духовні та творчі шукання, філософсько-етичні погляди, внесок у світову літературу. Вміти пояснити значення терміну «роман» та виокремлювати його основні ознаки. «Анна Кареніна» - творчий задум, історія створення.

2) Взяти в бібліотеці додаткову літературу, де «Анна Кареніна» є в повному обсязі та прочитати перші 40 сторінок, проаналізувати, якими головні герої постають з перших рядків, вміти цитувати рядки з твору для підтвердження своєї думки.

1) Продовжувати працювати з текстом роману «Анна Кареніна». Звернути увагу на пластичність змалювання образів та їх психологічну глибину.

2) Продовжувати працювати з текстом роману «Анна Кареніна». Скласти цитатну характеристику головної героїні роману – Анни. Порівняти образи Вронського та Олексія Кареніна.

 

11 клас

1. Ознайомитися й опрацювати: Бертольт Брехт (1898 — 1956). Життєвий і творчий шлях письменника. Брехт як драматург-новатор. «Епічний театр» Брехта, його теоретичні засади й творча практика.

2. Читати «Матінка Кураж та її діти», Бертольт Брехт

 

 


Copyright MyCorp © 2021