КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «БОГДАНІВСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ’ЄДНАННЯ» ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Категорії розділу
Меню сайту
Наші фото
Наша адреса
Сайти
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Зарубіжна література
5 клас 1) Біографія Марка Твена, ст.156-161 2) Письмово пояснити значення термінів: оповідання, казка, повість, вміти відрізняти ці поняття, ст.161-167 1) Порівняти світ дорослих і дітей в повісті «Пригоди Тома Сойєра», виконати завдання до розділу в робочому зошиті, робота з текстом ст.167-173. 2) Скласти порівняльну характеристуку образів Тома та Гека Фінна. Не забути про відповідні нотатки в читацькому щоденнику.
6-А, 6-Б класи 1) Біографія Антона Чехова, оповідання «Хамелеон», дати відповіді на питання після тексту. 2) Письмово пояснити значення термінів: гумор, іронія, художня деталь, підтекст, притча. 1) Прочитати оповідання «Товстий і тонкий». Визначити основну форму розкриття сюжету. 2) Виконати завдання до оповідань «Хамелеон», «Товстий і тонкий» на відповідних сторінках в робочому зошиті. Не забути про відповідні нотатки в читацькому щоденнику.
7 клас 1) Біографія Олександра Пушкіна та його вірш «19 жовтня 1825 року», згадати поняття вірш, тема, ідея. 2) Знайти у вірші авторські спогади і роздуми, розкрити образ автора, підготуватись до виразного читання вголос. 1) Біографія Олександра Гріна. «Пурпурові вітрила», творчий задум, історія створення. 2) Працювати з текстом, робити нотатки в читацькому щоденнику. Визначити основний конфлікт твору.
8 клас 1.Ознайомитися й опрацювати життєвий і творчий шлях Данте Аліг’єрі (1265 — 1321). 2.Читати Данте Аліг’єрі «Божественна комедія»
9 клас 1. Ознайомитися й опрацювати життєвий і творчий шлях Ернста Теодора Амадея Гофмана (1776 — 1822) 2.Читати Ернст Теодор Амадей Гофман “Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер ”
10 клас 1) Біографія Льва Толстого, його духовні та творчі шукання, філософсько-етичні погляди, внесок у світову літературу. Вміти пояснити значення терміну «роман» та виокремлювати його основні ознаки. «Анна Кареніна» - творчий задум, історія створення. 2) Взяти в бібліотеці додаткову літературу, де «Анна Кареніна» є в повному обсязі та прочитати перші 40 сторінок, проаналізувати, якими головні герої постають з перших рядків, вміти цитувати рядки з твору для підтвердження своєї думки. 1) Продовжувати працювати з текстом роману «Анна Кареніна». Звернути увагу на пластичність змалювання образів та їх психологічну глибину. 2) Продовжувати працювати з текстом роману «Анна Кареніна». Скласти цитатну характеристику головної героїні роману – Анни. Порівняти образи Вронського та Олексія Кареніна.
11 клас 1. Ознайомитися й опрацювати: Бертольт Брехт (1898 — 1956). Життєвий і творчий шлях письменника. Брехт як драматург-новатор. «Епічний театр» Брехта, його теоретичні засади й творча практика. 2. Читати «Матінка Кураж та її діти», Бертольт Брехт
|
||||||